الترحيب بأولياء الأمور
معلمة لديها عقد من الخبرة القيّمة في بيئة المدارس الابتدائية، وهي متحمسة للانضمام إلى مدرسة الشارقة الدولية الخاصة بصفتها منزلاً تعليمياً جديداً لها بعد أن أمضت السنوات العشر الماضية في التدريس في عديد من المدارس المرموقة في إمارة دبي.
بدأت رحلتها التعليمية بدرجة البكالوريوس (درجة الشرف) في اللغة الإنجليزية، ثم درجة البكالوريوس في التعليم مع تخصص في اللغة الإنجليزية والجغرافيا، وأكملت درجة الماجستير في الآداب في التعليم لزيادة إثراء معرفتها.
دعمت روزينا بإخلاص التطور الاجتماعي والشخصي الشامل لفريقها وطلابها في عملها السابق بصفة المديرة المثالية للسنة في منظمتها السابقة. أما الآن، بصفتها رئيسة المرحلة الابتدائية في فريق القيادة العليا في مدرسة الشارقة الدولية الخاصة، فهي مصممة على جلب الفرص وتعزيزهم للطلاب والموظفين وأولياء الأمور.
تطمح روزينا تنفيذ عديد من البرامج الرعوية، وقيادة ثقافة الطلاب بفعالية. فهي تتطلع بشغف إلى التعاون مع الآباء وأصحاب الشركات للتخطيط لفعاليات يشارك فيها أولياء الأمور، مما يعزز شعور التماسك بالمجتمع داخل المدرسة.
تتمثل رؤيتها في خلق بيئة تعليمية تكييفية وحيوية يمكن لكل طالب أن يزدهر ويحقق إمكاناته الكاملة، وهي متحمسة للشروع في هذه الرحلة مع جميع أعضاء المدرسة، والعمل معًا لبناء مستقبل مشرق وناجح للطلاب.
Mona Abujazar
Position: Islamic Teacher
Categories: PRIMARY
Islamic Teacher- Holder of a Master’s degree in Education,
Department of Curricula and Instruction.with 2 and ahalf
years worked as an Educational Supervisor for female
practical education students (field training) at Al-Aqsa
Governmental University. I aim to employ modern
methods that raise students’ levels and increase their
motivation to learn
Ms. Yara Mahmoud
Position: Arabic teacher
Categories: PRIMARY
A qualified, 9 years experienced Arabic teacher with relevant experience in School environment, Also self-motivated as well as engaged with students, parents, and the wider school community. Helping the students to achieve success, being excel in Arabic language and improving their skills continuously.
Mary Rose G. Orence
Position: Teacher psychology
Categories: PRIMARY
Experienced and devoted educator specializing in Early Years Foundation Stage (EYFS), equipped with a keen understanding of children’s behavior and psychology. Recognized for adept creativity, an inspiring and motivational teaching style, and a deep passion for delivering quality education and fostering students’ success. Possessing 14 years of valuable teaching experience in both Early Years Foundation and formal education environments.